piątek, 29 stycznia 2016

guzikowe niebo

dziś jestem w guzikowym niebie
zamówiłam 22 paczuszki po 40 guzików
czekałam na nie 10 dni i nie mogę się nimi nacieszyć


strasznie mi były potrzebne do wszystkiego, ot choćby do nowego wianka



tylko jaki kolor wybrać biały, zielony czy może seledyn?
A przy okazji pokazałam dziewczynkom jak w guzikami gra się w pchełki :) - wspomnienie dzieciństwa  - świetna zabawa,
była też zabawa w liczenie, segregowanie wg wielkości i kolorów
później La układała z guzików żyrafę :) 

garść guzików a tyle radości

2 komentarze:

  1. Dzieciom największą frajdę sprawia zabawa naszymi krawiecki drobiazgami. Co tam lego, barbie najnowsze puzzle - otworzyć mamy "krawiecką" szuflade to dopiero zajęcie na godziny. Co z tego, że pół wieczora później mam zajęte żeby to uporządkować - ich radość i ciekawość bezcenna :)

    OdpowiedzUsuń