niedziela, 25 września 2016

Anioł stróż od dzianin

uff na reszcie jest z nami, wymarzony, wykreślony miękki i tulaśny
Aniołek dla mojej Gre

ten Aniołek to wyjątkowa postać, dzięki niemu w moim zakątku jest teraz 16 metrów tkanin więcej i jeszcze pudło polarowych ścinków w drodze.

szkic anioła

Angel

Anioł Stróż

lagre
jak widać to prototyp, jeszcze wiele poprawek przed nami ale zamysł jest:) i nowe tkaninki
a wśród nich minky w dwóch odcieniach szarości - na poduchę przytulankę dla mojego Chłopca <3
a wy szykujecie coś na 30 września?czy wolicie dzień mężczyzny?

od wczoraj przypominam sobie język niemiecki, wykupiłam kurs na www.multikurs.pl, ambitnie poziom drugi, masą nowego słownictwa:) może mi się wkrótce przyda, chciałabym kiedyś i tu pisać w dwóch językach, zobaczymy

a jak wasze przygotowania do zimy? dziś udało mi się przerobić jedną czapkę dla La jeszcze ze dwie by się przydały i jakiś milutki komin albo szal

słońca w sercu dzisiaj wam życzę,
kocham jesień a wy?

pozdrawiam Lagre
bis spater! #achlagre

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz