wtorek, 4 kwietnia 2017

konkurs rodzinny w przedszkolu

W przedszkolu La odbywa się właśnie pierwszy konkurs plastyczny - rodzinny. Rodzice i rodzeństwo zostali zaproszeni do udziału. Konkurs ma tytuł: Ulubiona postać z ulubionej książki.
Wymyśliłyśmy z La zrobienie kolażu :) w mojej pracowni wszystkiego pod dostatkiem do takich akcji, potrzebne były nam:  filc, tiul,niebieska włóczka, biały kordonek,  owata, patyczki kreatywne i guzik w kształcie gołębia.
La narysowała i wycięła Krzysię - bohaterkę serii o rycerce Krzysi autorstwa Frances Watts i jej przyjaciela kota.
Na kartkę przyklejała materiały a na koniec Krzysię. Tak pomagałam jej, przykleiłam sznurek na którym przesuwa się gołąb, podkleiłam filc i polar, żeby się dobrze trzymały,  wycięłam jeden element i tyle, nie zrobiłam za nią, ale jej towarzyszyłam. eh

Efekt pokarzę wam w piątek, po zakończeniu konkursu.
Dlaczego o tym piszę? bo bardzo przykra sytuacja mnie spotkała. Wychodząc z przedszkola tuż za mną szła mama z synem i głośno krytykowali moją pomoc w rodzinnym konkursie. Dobrze, że La została w przedszkolu i nie skąpała się w tym jadzie.
Moja reakcja? brak reakcji
nie mam im nic do powiedzenia, ale zwyczajnie po ludzku zrobiło mi się przykro

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz