czwartek, 18 maja 2017

kwadratowa gra historyjkowa

Czytacie Świerszczyki?
Zaprenumerowaliśmy ten dwutygodnik w kwietniu, i teraz prawie systematycznie znajdujemy go w skrzynce na listy:)
Kapitalna sprawa!
Umówiłam się z dziewczynkami, że już nie będą kupować gazetek, w których jest niewiele do czytania i oszczędzam kochani!
Dodatkowo za wykupienie rocznej prenumeraty dziewczynki otrzymały książkę.

W każdym numerze Świerszczyka są karty do Kwadratowej Gry Historyjkowej.
Brakowało nam tylko opakowania, żeby się same nie pogubiły, i tak powstało  etui dedykowane grze.
haft na etui

janome mb 4

kwadratowa gra

Etui uszyłam z filcu, duże medale mieszczą się w zielonej kieszeni zapinanej na suwak, kwadratowe karty zajmują kieszeń główną. Etui ma tez zygzakowy uchwyt. W dobrze kolorów jak zwykle asystował Gre, dzielnie wybierał kolor suwaka i nicy do haftu.
La jeszcze nie widziała etui, mam nadzieje, że jej się spodoba, być może jutro zaniesie grę do przedszkola. A gracz z niej znakomity, Gre biła brawo słuchając wymyślonej historii i chętnie wręczała siostrze medale uznania.

I jeszcze jeden uszytek, dla delikatnych kobiet, którym pasy samochodowe uprzykrzają komfortową podróż latem. Ja od roku korzystam z takiej osłonki a teraz podarowałam ją mojej najlepszej sąsiadce <3 Materiały zakupiłam u Koty w Szyciarni. Was też drapią pasy?
ochraniacz z minky

pozdrawiam słonecznie, 
Lagre

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz