środa, 25 lipca 2018

ochraniacz na pasy

kochamy lato
za wakacje i dalekie wycieczki
słońce i lekkie ubrania

tylko te pasy w samochodzie ocierają się nieprzyjemnie
ja i moje dziewczynki już mamy na to sposób:)

w tamtym roku uszyłam sobie ochraniacz na pasy, nic wielkiego, dosłownie, kwadrat minki, bawełny i ovaty 21x21, kawałek rzepa i gotowe. La obejrzała go dokładnie i pożyczyła sobie.


minki minky

wczoraj się doczekała, sama wybrała ulubione wzory, kolory i dzielnie patrzyłam na ręce, żebym szyła szybciej


dzieci wybierają

bawełna pościelowa

Gre też poczuła, że musi swój mieć, teraz, dzisiaj, już!
koło północy zaniosłam jej do łóżka ...

dziewczyny kochają dinozaury

piracki ochraniacz

dziś rano zrobiłyśmy przymiarkę, dziewczyny zadowolone! jutro robimy jazdę próbną :D

buziaki dla was
Lagre

ostatnio więcej mnie na www.przezogrodek.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz